Ændre abonnement
-
-
Hvordan ændrer jeg min pakke?
-
Ændre valgte tjenester
Har du en Flex 2- eller Flex 4-pakke, kan du ændre dine valgte tjenester på Min side.
Gå til Min side under Mit abonnement og tryk på Ændre i rubrikken Dit TV-abonnement. Ændr dine valgte tjenester og Bekræft.
Du kan ændre dine valgte tjenester én gang pr kalendermåned. Der er ingen gebyrer forbundet med at ændre de valgte tjenester. Ændringen træder i kraft med det samme; det kan være nødvendigt at genstarte app eller andet udstyr for at se det nye indhold.
-
Hvornår kan jeg ændre min pakke?
Opgraderinger af pakken, tilkøb af tillægspakker samt ændring af valgte tjenester i Flex 2- eller Flex 4-pakker, foretaget på Min side, træder i kraft med det samme. Det kan være nødvendigt at genstarte app eller TV-boks for at få adgang til nye kanaler eller nyt indhold.
Nedgradering af pakke samt opsigelse af tillægspakker vil ske d. 1. i næste måned.
-
Koster det noget at ændre pakke?
Det koster ikke noget og der er ingen gebyrer forbundet med at ændre sin TV-pakke eller købe eller opsige tillægspakker, men månedsprisen vil selvfølgelig stige eller falde alt efter hvilken pakke der skiftes til...
-
Skifte fra parabol til streaming
Det er selvfølgelig muligt at skifte fra et parabol- til et streamingabonnement eller omvendt.
Dette kan dog ikke gøres på Min side og kræver i stedet at du tager fat i en medarbejder.
Start en chat eller ring til os og fortæl chat- eller stemmerobotten at du gerne vil "skifte fra parabol til streaming" (eller omvendt).
Bemærk! Vores streaming- og parabolpakker er forskellige både i indhold, funktion, struktur og selvfølgelig også pris.
-
Hvordan tilføjer jeg en tilvalgspakke?
-
Hvordan opsiger jeg en tilvalgspakke?
-
Fortryd opsigelse eller ændring af pakke
På Min side kan du fortryde kommende pakkeændringer eller fortryde kommende opsigelser af hele eller del af abonnementet.
Gå til Min side under Mit abonnement. Kommende ændringer vil være markeret med en beige firkant. Tryk på knappen Behold for at beholde det nuværende abonnement eller den nuværende pakke eller tilvalgspakke.
-
Hvordan sætter jeg mit abonnement i bero?
Du kan sætte dit abonnement i bero på Min side under Mit abonnement og Indstillinger.
Vær opmærksom på at det ikke er muligt at sætte et streaming-abonnement i bero.
-
Overdragelse af abonnement
-
Flytning
-
Hvordan ændrer jeg mine personoplysninger?
Du kan ændre din personoplysninger på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret oplysningerne og tryk Send.
Bemærk! Det er ikke alle personoplysninger som kan ændres på Min side!