Personlige oplysninger
-
-
Ændre email
Du kan få hjælp og vejledning til at ændre email adressen på dit abonnement her:
Bemærk! Én gang om måneden sender vi SMS'er til kunder som det, af den ene eller anden grund, er mislykkedes at sende emails til i den forgangne måned. Disse kunder skal kontrollere den email-adresse som er registreret på deres abonnement. Er email-adressen forkert, kan den rettes på Min side eller ved at oprette et nyt login. Er email-adressen korrekt, behøver de ikke gøre noget.
-
Ændre / rette navn
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette navnet på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse (stavefejl eller lignende), skal du have fat i en medarbejder for at rette dette.
Start en chat eller ring til os og fortæl chat- eller stemmerobotten at du har brug for hjælp med at "rette navnet på abonnementet".
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre fødselsdato
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette fødselsdatoen på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse, skal du have fat i en medarbejder.
Start en chat eller ring til os og fortæl chat- eller stemmerobotten at du har brug for hjælp med at "rette fødselsdatoen på abonnementet".
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre / rette adresse
-
Ændre telefonnummer
Du kan ændre dit telefonnummer på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret mobilnummeret og tryk Send.
-
Ændre kodeord
Du kan ændre dit kodeord på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Dit kodeord, skriv det nye kodeord 2 gange (passwordet skal være på minimum 8 tegn) og tryk Gem.
Har du glemt dit kodeord, kan du trykke her for at nulstille det.
-
Ændre pinkode
Du kan ændre din Pinkode på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Din pinkode, skriv din nye 4-cifrede pinkode og tryk Gem.
-
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger, hvis jeg ikke kan logge ind?
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side, fordi email-adressen på abonnementet er forkert, skal du oprette et nyt login til Min side.
- Tryk på "Log ind" og tryk derefter på "Opret log ind" eller tryk på "Opret log ind"-knappen ovenfor.
- Indtast et mobiltelefonnummer som er registreret på abonnementet.
- Indtast SMS-koden fra den SMS du modtager fra Allente.
- Indtast den korrekte E-mail og vælg dit kodeord til Min side og Allente-appen.
- Bekræft den indtastede E-mail ved at trykke på linket i den e-mail du modtager fra Allente.
Så vil emailen være rettet på abonnementet og du skal fremover logge ind på Min side og i Allente-appen med den nye email og det kodeord du valgte i trin 4...