Ændring af email-adresse

Her finder du instruktioner til, hvordan du ændrer email-adressen på dit abonnement.

Bemærk! Én gang om måneden sender vi SMS'er til kunder som det, af den ene eller anden grund, er mislykkedes at sende emails til i den forgangne måned. Disse kunder skal kontrollere den email-adresse som er registreret på deres abonnement. Er email-adressen forkert, kan den rettes på Min side eller ved at oprette et nyt login (se nedenfor). Er email-adressen korrekt, behøver de ikke gøre noget.

Vælg om du har mulighed for at logge ind på Min side og følg vejledningen for at ændre emailen på dit abonnement.

    
  • Kan godt logge ind på Min side

    Hvis du stadig kan logge ind på Min side med din gamle mail-adresse, kan du rette din email under Profil. Dit login til Min side er det samme som til Allente-appen.

    Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, angiv den nye email-adresse og tryk Send.

    image7cc9p.png

    Kan du ikke logge ind på Min side, fordi du enten ikke får bekræftelseskoden på email eller SMS, eller ikke kan huske email eller adgangskode til din Allente-bruger, skal du trykke nedenfor...

  • 
  • Kan ikke logge ind på Min side

    Hvis du ikke kan logge ind på Min side og rette emailen, skal du oprette en nyt login / en ny bruger, for at rette emailen på dit abonnement.

    imagewwqt9.png

    1. Tryk på "Log ind" og tryk derefter på "Opret log ind" eller tryk på "Opret log ind"-knappen ovenfor.
    2. Indtast et mobiltelefonnummer som er registreret på abonnementet.
    3. Indtast SMS-koden fra den SMS du modtager fra Allente.
    4. Indtast den korrekte E-mail og vælg dit kodeord til Min side og Allente-appen.
    5. Bekræft den indtastede E-mail ved at trykke på linket i den e-mail du modtager fra Allente.

    Så vil emailen være rettet på abonnementet og du skal fremover logge ind på Min side og i Allente-appen med den nye email og det kodeord du valgte i trin 4...