Fejlkoder i Allente-appen
Her kan du finde årsager og mulige løsninger på stort set alle fejlkoder der kan opleves i Allente-appen.
Hvilken fejlkode oplever du?
-
-
AA01, AA02, AA03, AA04, AA05, AA07, AA08, AA09, AA11, AA12 eller AA13.
Fejlkoder startende med AA betyder at appen ikke mener at du, af den ene eller anden årsag, har adgang til det valgte indhold.
Det kan du prøve:
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen* (kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den efterfølgende igen.
- Tjek om du kan afspille andet indhold i appen. Det kan være en fejl med det konkrete indhold.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
-
AA06
Fejlkode AA06 betyder at dit login virker, men du ikke har adgang til at bruge appen grundet en inaktiv pakke.
Dette kan enten skyldes at abonnementet er i bero, opsagt eller lukket grundet manglende betaling; fejlen kan også skyldes at abonnementet ikke er startet endnu.
-
AG99
Fejlkode AG99 er en generisk fejlkode i appen.
Det kan du prøve:
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen* (kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den efterfølgende igen.
- Tjek om du kan afspille andet indhold i appen. Det kan være en fejl med det konkrete indhold.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
-
AM01
Fejlkode AM01 betyder at du ikke har adgang til det valgte indhold eller at det specifikke indhold i appen er udløbet.
Det kan du prøve:
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen* (kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den efterfølgende igen.
- Tjek om du kan afspille andet indhold i appen. Det kan være en fejl med det konkrete indhold.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
-
AM02
Fejlkode AM02 betyder at der er en fejl med det specifikke indhold i appen. Enten er indholdet udløbet, fejlbehæftet eller ikke eksisterende i de bagvedliggende systemer.
Eneste løsning er desværre at prøve at afspille noget andet indhold.
-
AN01
Fejlkode AN01 tyder på netværksproblemer på enheden du prøver at benytte appen på.
Det kan du prøve:
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.
- Kontrollér at du er på et europæisk* netværk og ikke er på VPN. Allente-appen virker kun i EU/EØS-lande og virker ikke på VPN.
- Tjek om appen virker på andre enheder på samme netværk.
- Tjek om andre apps virker på enheden.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen (*kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den igen efterfølgende.
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.
-
AP01 og AP02
Fejlkode AP01 betyder at du har for mange streams igang i appen på samme tid.
Fejlkode AP02 betyder at du har for mange enheder i brug i appen på samme tid.
Tryk her for at læse mere om enhedsbegrænsning:
Det kan du evt. prøve:
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen* (kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den efterfølgende igen.
- Tjek om du kan afspille andet indhold i appen. Det kan være en fejl med det konkrete indhold.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
-
PG01, PG02 og PG03
Fejlkoder begyndende med PG er som udgangspunkt generelle er overordnede fejl i appen.
Det kan du prøve:
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.
- Kontrollér at du er på et europæisk* netværk og ikke er på VPN. Allente-appen virker kun i EU/EØS-lande og virker ikke på VPN.
- Tjek om appen virker på andre enheder på samme netværk.
- Tjek om andre apps virker på enheden.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen (*kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den igen efterfølgende.
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.
-
PG04
Fejlkode PG04 betyder at appen er stødt på en udfodring i forbindelse med casting af indhold til en Chromecast eller via AirPlay.
Det kan du prøve:
- Genstart din Chromecast (eller dit TV) ved at tage strømmen fra og sætte den til igen. Dette vil højst sandsynligt løse fejlen i de fleste tilfælde.
- Kontrollér netværksforbindelsen på både Chromecasten/TV'et og den enhed du prøve at caste fra.
- Prøv evt. at caste til eller fra en anden enhed.
- Genstart din Chromecast (eller dit TV) ved at tage strømmen fra og sætte den til igen. Dette vil højst sandsynligt løse fejlen i de fleste tilfælde.
-
PNXX
PN01, PN02, PN03, PN11, PN12, PN13, PN21, PN22, PN23, PN31, PN32, PN33 og PN34
Fejlkoder begyndende med PN betyder appen er stødt på en fejl ved afspilning af indhold grundet netværksproblemer på enheden.
Det kan du prøve:
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.
- Kontrollér at du er på et europæisk* netværk og ikke er på VPN. Allente-appen virker kun i EU/EØS-lande og virker ikke på VPN.
- Tjek om appen virker på andre enheder på samme netværk.
- Tjek om andre apps virker på enheden.
- Genstart appen ved at slukke den helt på enheden og åbne den igen efterfølgende.
- Genstart enheden ved at tage strømmen fra og sætte den til igen (*kun Smart TV og Apple TV!).
- Log ud af appen og log efterfølgende ind igen.
- Geninstallér appen ved at slette den fra enheden og downloade den igen efterfølgende.
- Kontrollér internetforbindelsen på enheden.