Vi drejer din Viasat-parabol

Justering af din parabol - inkluderet service uden beregning

Kundeservice - bestilling af montør

Hvad sker der nu?

Vores montør vil snart kontakte dig i god tid og aftale en dato og et tidspunkt for justering af din parabol. Længere nede på denne side kan du finde en oversigt over hele forløbet – trin for trin.

Montører justerer parabol og tjekker udstyr

Service inkluderet - uden beregning

Vores erfarne montører vil gennemgå alt Viasat-udstyr, som er installeret hos dig. De vil også vurdere, om noget skal udskiftes, og hvad der skal til for, at dit udstyr fungerer optimalt. Vi udfører servicen i forbindelse med justering af parabolen, og du får 12 måneders garanti på arbejdet, vi udfører. Det betyder, at du skal melde eventuelle fejl ind senest 12 måneder efter installation, og du må ikke selv have rørt ved installationen. Garantien gælder dog ikke skader, der er skyldes vejrmæssige forhold (fx storm, lynnedslag etc.), som dækkes af din egen forsikring.

Justering af parabol - trin for trin

Det er vigtigt, at du er til hjemme, når montøren kommer for at justere din parabol samt udføre service på dit Viasat-udstyr. Tjek hvornår det passer dig bedst, så du er forberedt, når montøren kontakter dig for at aftale nærmere.

Trin 1

Vi beder dig tjekke din adresse for at sikre, at montøren ankommer til det rigtige sted, og kan udføre justeringen af din parabol.

Trin 2

Vores montør tager kontakt til dig for at aftale dato og tidspunkt til besøget.

Trin 3

Vores montør kommer som aftalt og justerer din parabol og udfører service på dit Viasat-udstyr.

Trin 4

Du har nu gode, stabile TV-signaler, opdateret software og udstyr, som giver dig de allerbedste TV-oplevelser.

Ofte stillede spørgsmål

    
  • Hvorfor skal parabolen justeres?

    Viasat og Canal Digital er blevet til ét selskab, Allente. De to virksomheder sender i dag TV via to forskellige satellitter. Som et nyt, fælles selskab vil vi i fremtiden sende signal fra én og samme satellit. Derfor kommer vi hjem til dig for at indstille parabolen til en ny, rigtig retning. Det gør vi, så du fortsat kan have stabile, gode TV-signaler, når vi skifter til en ny satellit.

    Når vi besøger dig, får du samtidig et servicetjek, hvor montøren gennemgår dit udstyr fra Viasat for at sikre, at alt virker, som det skal.

    Alt dette gør vi helt uden beregning. Vores kunder får samtidig 12 måneders garanti på det arbejde, vi udfører. Du skal som kunde derfor melde eventuelle fejl senest 12 måneder efter installation, og du må ikke selv have rørt ved installationen. Garantien gælder dog ikke skader, der skyldes vejrmæssige forhold (fx. storm, lynnedslag etc.) som dækkes af din egen forsikring.

  • 
  • Hvornår vil det foregå?

    Vi vil justere din parabol i løbet af 2021.

  • 
  • Kan jeg dreje parabolen?

    For at sikre, at justeringen af parabolen sker korrekt, vil det være erfarne montører, som udfører justeringen af parabolen. Det vigtigste for os er, at du altid har gode, stabile TV-signaler og udstyr, der fungerer perfekt. Derfor opdaterer vi også din TV-boks, og gennemgår dit Viasat-udstyr ved samme lejlighed - helt uden beregning. 

Montør og kunde med mundbind

Information om Covid-19

Vi følger myndighedernes retningslinjer for Covid-19 for at beskytte vores og din sikkerhed. Derfor er det også vigtigt, at vi får besked, hvis du eller én i din husstand bliver syge inden besøget, så vi kan finde en ny dato. - Vi undgår at give hånden ved ankomst og afgang - Vi holder minimum 2 meters afstand - Vi spritter hænder, når vi ankommer - Vi takker pænt nej til tilbud om kaffe, vand o.l. under besøget - Vi rører ikke ved andet end din TV-boks indendørs, hvis det kan undgås - Vi bruger mundbind og/eller engangs-handsker, hvis vores kunder ønsker det