Hjertelig velkommen til Allente

Nu er Viasat og Canal Digital blevet til én virksomhed – Allente. Det betyder, at vi fremover vil arbejde for at give alle vores kunder det største og bedste udvalg. Nemt og enkelt! Sammen vil vi være de største på underholdning 😃

Spørgsmål og svar om Allente

Om dit abonnement

  • Hvordan påvirker det mig at Viasat bliver til Allente?

    Du kan roligt glæde dig. Vi skal nok sørge for, at overgangen fra Viasat til Allente sker nemt og enkelt. Du har fortsat adgang til dit indhold præcis som før, din faktura/betalingsservice vil komme på samme måde, og du kan også stadig logge ind på Min side som før.

    Til gengæld kan du som noget nyt finde os på allente.dk, hvor du kan se, at vi har skiftet Viasat ud med Allente.

  • Vil mit abonnement ændre sig?

    Nej, der er ingen ændringer i dit abonnement.

    Vi vil præsentere dig for nyt og spændende indhold i løbet af året, men lige nu har vi brug for lidt tid til at udvikle os sammen som nyt selskab.

    Vi lover at fortælle dig mere om alt det, der skal ske, og du får selvfølgelig information om ændringer i god tid.

  • Har I fået nye pakker?

    Da du allerede er kunde hos os, så beholder du den pakke og eventuelle tillægstjenester, som du havde i forvejen, medmindre du selv ændrer på abonnementet.

    Selvom pakkerne skifter navn for vores nye kunder, så vil du fortsat have adgang til præcis det indhold, som du har i din pakke i dag. Der er ingen forskel på indhold i pakken, som du har fra Viasat, og den tilsvarende pakke for nye kunder med et nyt pakkenavn.

  • Skal jeg have nyt udstyr og en ny TV-boks fra Allente for at modtage TV-signal?

    Nej, TV-boks og andet udstyr du har, vil fungere på samme måde som tidligere.

Om din faktura

  • Hvem vil jeg modtage faktura fra?

    Din næste faktura, som kommer i april, vil komme fra Viasat som den plejer.

    Du vil modtage den første faktura fra Allente i maj 2021. I din netbank vil du fortsat kunne se Viasat som betalingsmodtager. Allentes tjenester vil fortsat blive leveret af Viasat (VCB Denmark A/S), og derfor vil Viasat stå som betalingsmodtager lidt tid endnu.

  • Skal jeg oprette ny betalingsservice-aftale?

    Nej, din betalingsservice fortsætter uændret.

Om Min side

Om Vilkår

  • Kan jeg opsige mit abonnement som følge af denne ændring?

    Der gælder samme vilkår vedrørende opsigelse, da dit abonnement fortsætter som før. Vi vil selvfølgelig gerne have dig med på vores spændende rejse, men du er selvfølgelig velkommen til at kontakte kundeservice på telefon, hvis du ønsker at opsige dit abonnement.