Viasat og Canal Digital bliver til Allente
Canal Digital og Viasat er blevet lagt sammen og er blevet til ét selskab: Allente. Vi har samlet det bedste fra begge og vil i fremtiden levere endnu mere kvalitetsunderholdning til dig. Vi tror nemlig på, at den gode underholdning er med til at bringe os alle tættere sammen - TV, film og sport nydes allerbedst sammen med familie og venner. Vi håber, du bliver glad for din nye pakke!
Din nye pakke Premium
Premium-pakken er den helt store TV-pakke. Ud over de velkendte kanaler fra Sport og Underholdning, så får du også vores tre nye kanaler med spændende og lærerige dokumentarprogrammer om natur, historie og videnskab; Viasat Nature, Viasat History og Viasat Explore. I alt mere end 25 kanaler med underholdning til både store og små - og noget for enhver smag! I Premium får du også Viaplay Total , der giver dig adgang til alle de største sportsbegivenheder, som du kan streame live hjemme i din egen stue, eller når du er på farten. Du kan blandt andet se Champions League, Premier League, Formel 1, golf, boksning, NFL og meget, meget mere! Samtidig får du også et stort udvalg af de nyeste premierefilm og –serier, sjov og lærerig børneunderholdning. I Viaplay Total er V series & film også inkluderet - fem kanaler med de nyeste premierefilm og -serier og børneunderholdning.
FAQ
Herunder kan du finde række spørgsmål og svar omkring de nye pakker. Har du flere spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte kundeservice på chat via siden her eller ved at ringe på tlf. 70 13 27 27
-
-
I har ændret navn til Allente. Hvorfor står der stadig Canal Digital i mail, på hjemmeside og på min regning?
Vi går først i luften med vores nye navn i løbet af foråret 2021. Mere information kommer når vi nærmer os.
-
Hvad får jeg som kunde ud af sammenlægningen?
Nyt og spændende indhold til skarpe priser!
-
Hvorfor ændrer I på pakkerne?
Ved sammenlægningen har vi fået adgang til endnu mere spændende indhold, og har derfor valgt at optimere vores programpakker.
-
Hvor kan jeg se de nye pakker?
De nye pakker er tilgængelige i løbet af april, du kan finde oversigten her.
-
Hvordan aktiverer jeg Viaplay?
Følg vejledning i din mail eller dit brev, så kommer du nemt i gang. Ellers kan du klikke her og følge vejledning (husk at have kundenummer, postnummer og e-mail ved hånden).
-
I skriver intet om HBO, Discovery+ og Cmore – mister jeg dem?
Du vil forsat have adgang til dine tilvalgspakker
-
Mit abonnement er i bero – hvad betyder ændringerne for mig?
Det nye indhold er tilgængeligt når dit abonnemt genaktiveres
-
Jeg har betalt forud – hvad sker der med min regning?
Prisændringer vil først træde i kraft ved din næste regning, der kommer som sædvanligt.
-
Jeg kan ikke finde svar på mine spørgsmål her, hvad gør jeg?
Kontakt kundeservice: brug vores chat via siden her eller ring på 70 13 27 27.