Fejlkode 201 på Chromecast
Vi er opmærksomme på, at nogle af vores kunder oplever problemer med Chromecast, hvor det enten konstant loader eller fryser, når du forsøger at caste fra din enhed til dit TV. Denne fejl, der vises som Fejlkode 201, er allerede rapporteret til vores teknikere, som arbejder på højtryk for at finde en løsning. I mellemtiden er der et par ting, du kan gøre for at sikre, at problemet ikke skyldes noget på din side.
Hvad kan du gøre?
-
Kontrollér din internetforbindelse
- Sørg for, at både din enhed og Chromecast er tilsluttet et stabilt Wi-Fi-netværk.
- Test din internetforbindelse ved at prøve at streame indhold direkte på din enhed.
-
Geninstaller Allente-appen
- Slet Allente-appen fra din enhed.
- Gå til App Store (iOS) eller Google Play Store (Android), og download appen igen.
- Log ind, og prøv at caste igen.
Hvis disse trin ikke løser problemet, er det sandsynligvis relateret til den generelle fejl. I så fald beder vi dig have lidt tålmodighed – vores tekniske team arbejder på sagen.