Fejlkode B092
Følg fejlsøgningen nedenfor, hvis du oplever fejlkode B092.
Fejlen skyldes problemer med netværket på boksen...
- Tjek om boksen er tilsluttet korrekt til internettet:
- Menu → Indstillinger → Netværk og internet
- Menu → Indstillinger → Netværk og internet
- Kontrollér at boksen ikke både har et netværkskabel og er tilsluttet til Wi-Fi samtidig...
- Tjek at boksen ikke er i dyb standby:
- Menu → Indstillinger → Enhedspræferencer → Pauseskærm → Energisparende indstillinger.
- Menu → Indstillinger → Enhedspræferencer → Pauseskærm → Energisparende indstillinger.
- Genstart boksen:
- Menu → Indstillinger → Enhedspræferencer → Genstart
- Menu → Indstillinger → Enhedspræferencer → Genstart
- Ryd data på boksen:
- Menu → Indstillinger → Apps → Allente → Ryd data → Vælg Let Standby efter genstart...