Afspilning app-fejlkoder

Følgende fejlsøgning er gyldig for app-fejlkoderne PD01, PD11, PD13, PD14, PG01 og PG02.

Disse fejl betyder, at der er opstået problemer med at afspille indhold i Allente-appen, selvom forbindelsen til serveren er oprettet.

Hvis du får en af PD-fejlkoderne på en enhed som ikke fremgår herunder (f.eks. en projektor eller andre streamingenheder), skyldes fejlen at Allente-appen ikke er understøttet på enheden. Du vil i så fald skulle bruge en anden enhed i stedet.

Her er hvad du kan prøve:

Vælg den enhed du har fejlen på og følg fejlsøgningstrinnene:

  • Genstart appen

    • Gå til din startskærm.
    • Stryg opad fra bunden af skærmen (eller dobbeltklik på Hjem-knappen, hvis du har en ældre model) for at åbne appskifteren.
    • Find Allente-appen, og stryg opad på den for at lukke den helt.
    • Gå tilbage til startskærmen og åbn Allente-appen igen.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
    • Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
    • Tryk på Log ind.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.

    Slet appen og hent den igen

    • Find Allente-appen på din startskærm.
    • Hold fingeren nede på Allente-appen, indtil der vises en menu.
    • Vælg "Fjern app" og derefter "Slet app".
    • Gå til App Store, og søg efter "Allente".
    • Tryk på download-ikonet (eller "Hent") for at geninstallere appen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart appen

    • Tryk på firkanthul-knappen nederst på skærmen for at åbne seneste apps (den kan også være en knap med tre linjer afhængigt af din enhed).
    • Find Allente-appen, og skub den væk fra skærmen for at lukke den helt.
    • Gå tilbage til startskærmen, og åbn Allente-appen igen.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
    • Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
    • Tryk på Log ind.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.

    Slet appen og hent den igen

    • Åbn Indstillinger på din enhed.
    • Gå til Apps eller Applikationer.
    • Find Allente-appen i listen og tryk på den.
    • Vælg "Afinstaller" og bekræft.
    • Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Tryk på Installer for at geninstallere appen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Tryk på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Gå til Apps og vælg Indstillinger (tandhjulsikonet i øverste højre hjørne).
    • Find Allente-appen, og vælg "Slet".
    • Gå tilbage til Samsung Apps Store, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Naviger til Indstillinger (normalt en tandhjulsikon).
    • Vælg "Apps" eller "Applikationer".
    • Find Allente-appen, og vælg "Afinstaller".
    • Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Tryk på Hjem-knappen på din fjernbetjening.
    • Naviger til LG Content Store (normalt en app med et indkøbspose-ikon).
    • Find Allente-appen under "Mine apps" eller via søgefunktionen.
    • Hold OK-knappen nede på appen, og vælg "Slet".
    • Søg efter "Allente" i LG Content Store.
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart Apple TV'et

    • Tag strømmen fra Apple TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Brug fjernbetjeningen til at navigere til Allente-appen.
    • Hold fingeren nede på touchfladen, indtil appen begynder at ryste.
    • Tryk på Play/Pause-knappen, og vælg "Slet".
    • Gå til App Store på Apple TV.
    • Søg efter "Allente", og tryk på Hent for at installere appen igen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genstart Chromecasten

    • Tag strømmen fra Chromecasten i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Naviger til Indstillinger.
    • Vælg "Apps" og find Allente-appen.
    • Vælg "Afinstaller".
    • Åbn Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.

  • Genindlæs siden

    • Hvis du bruger en browser, klik på fanen, hvor Allente er åbnet.
    • Luk fanen ved at klikke på 'X' i hjørnet eller ved at højreklikke og vælge "Luk fane".
    • Åbn din browser igen, og gå til Allente-websiden.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre og vælg Log ud.
    • Tryk på Log ind øverst til højre.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.

    Prøv noget andet indhold

    • For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
    • Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
    • Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.

    Prøv en anden enhed

    • Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
    • Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
    • Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.