Afspilning app-fejlkoder
Følgende fejlsøgning er gyldig for app-fejlkoderne PD01, PD11, PD13, PD14, PG01 og PG02.
Disse fejl betyder, at der er opstået problemer med at afspille indhold i Allente-appen, selvom forbindelsen til serveren er oprettet.
Hvis du får en af PD-fejlkoderne på en enhed som ikke fremgår herunder (f.eks. en projektor eller andre streamingenheder), skyldes fejlen at Allente-appen ikke er understøttet på enheden. Du vil i så fald skulle bruge en anden enhed i stedet.
Her er hvad du kan prøve:
Vælg den enhed du har fejlen på og følg fejlsøgningstrinnene:
-
Genstart appen
- Gå til din startskærm.
- Stryg opad fra bunden af skærmen (eller dobbeltklik på Hjem-knappen, hvis du har en ældre model) for at åbne appskifteren.
- Find Allente-appen, og stryg opad på den for at lukke den helt.
- Gå tilbage til startskærmen og åbn Allente-appen igen.
Log ud og log ind igen
- Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
- Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
- Tryk på Log ind.
- Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.
Slet appen og hent den igen
- Find Allente-appen på din startskærm.
- Hold fingeren nede på Allente-appen, indtil der vises en menu.
- Vælg "Fjern app" og derefter "Slet app".
- Gå til App Store, og søg efter "Allente".
- Tryk på download-ikonet (eller "Hent") for at geninstallere appen.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart appen
- Tryk på firkanthul-knappen nederst på skærmen for at åbne seneste apps (den kan også være en knap med tre linjer afhængigt af din enhed).
- Find Allente-appen, og skub den væk fra skærmen for at lukke den helt.
- Gå tilbage til startskærmen, og åbn Allente-appen igen.
Log ud og log ind igen
- Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
- Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
- Tryk på Log ind.
- Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.
Slet appen og hent den igen
- Åbn Indstillinger på din enhed.
- Gå til Apps eller Applikationer.
- Find Allente-appen i listen og tryk på den.
- Vælg "Afinstaller" og bekræft.
- Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
- Tryk på Installer for at geninstallere appen.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart TV'et
- Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
- Åbn Allente-appen igen efterfølgende.
Log ud og log ind igen
- Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
- Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
- Vælg Log in.
- Vælg Denmark til venstre.
- Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
- eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.
Slet appen og hent den igen
- Tryk på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
- Gå til Apps og vælg Indstillinger (tandhjulsikonet i øverste højre hjørne).
- Find Allente-appen, og vælg "Slet".
- Gå tilbage til Samsung Apps Store, og søg efter "Allente".
- Vælg appen, og tryk på Installér.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart TV'et
- Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
- Åbn Allente-appen igen efterfølgende.
Log ud og log ind igen
- Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
- Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
- Vælg Log in.
- Vælg Denmark til venstre.
- Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
- eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.
Slet appen og hent den igen
- Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
- Naviger til Indstillinger (normalt en tandhjulsikon).
- Vælg "Apps" eller "Applikationer".
- Find Allente-appen, og vælg "Afinstaller".
- Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
- Vælg appen, og tryk på Installér.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart TV'et
- Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
- Åbn Allente-appen igen efterfølgende.
Log ud og log ind igen
- Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
- Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
- Vælg Log in.
- Vælg Denmark til venstre.
- Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
- eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.
Slet appen og hent den igen
- Tryk på Hjem-knappen på din fjernbetjening.
- Naviger til LG Content Store (normalt en app med et indkøbspose-ikon).
- Find Allente-appen under "Mine apps" eller via søgefunktionen.
- Hold OK-knappen nede på appen, og vælg "Slet".
- Søg efter "Allente" i LG Content Store.
- Vælg appen, og tryk på Installér.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart Apple TV'et
- Tag strømmen fra Apple TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
- Åbn Allente-appen igen efterfølgende.
Log ud og log ind igen
- Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
- Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
- Vælg Log in.
- Vælg Denmark til venstre.
- Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
- eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.
Slet appen og hent den igen
- Brug fjernbetjeningen til at navigere til Allente-appen.
- Hold fingeren nede på touchfladen, indtil appen begynder at ryste.
- Tryk på Play/Pause-knappen, og vælg "Slet".
- Gå til App Store på Apple TV.
- Søg efter "Allente", og tryk på Hent for at installere appen igen.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genstart Chromecasten
- Tag strømmen fra Chromecasten i 10 sekunder og sæt det til igen.
- Åbn Allente-appen igen efterfølgende.
Log ud og log ind igen
- Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
- Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
- Vælg Log in.
- Vælg Denmark til venstre.
- Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
- eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.
Slet appen og hent den igen
- Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
- Naviger til Indstillinger.
- Vælg "Apps" og find Allente-appen.
- Vælg "Afinstaller".
- Åbn Google Play Butik, og søg efter "Allente".
- Vælg appen, og tryk på Installér.
- Åbn Allente-appen og log ind igen.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.
-
Genindlæs siden
- Hvis du bruger en browser, klik på fanen, hvor Allente er åbnet.
- Luk fanen ved at klikke på 'X' i hjørnet eller ved at højreklikke og vælge "Luk fane".
- Åbn din browser igen, og gå til Allente-websiden.
Log ud og log ind igen
- Tryk på tandhjulet øverst til højre og vælg Log ud.
- Tryk på Log ind øverst til højre.
- Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.
Prøv noget andet indhold
- For at se, om problemet er specifikt for det valgte program eller film, kan du prøve at afspille et andet stykke indhold i Allente-appen.
- Hvis det andet indhold afspilles uden problemer, kan fejlen være knyttet til det oprindelige indhold.
- Hvis problemet opstår med flere titler, kan det være en generel fejl i appen eller netværket.
Prøv en anden enhed
- Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at åbne Allente-appen på en anden enhed (f.eks. en anden telefon, tablet eller Smart TV) for at se, om problemet fortsætter der.
- Hvis det fungerer på den anden enhed, kan fejlen være knyttet til den oprindelige enhed.
- Hvis problemet opstår på begge enheder, kan det være relateret til appen eller din netværksforbindelse.