Spørgsmål om ny faktura fra Allente

Har du spørgsmål til din faktura fra Allente? Her prøver vi at besvare de oftest stillede spørgsmål.

Hvis du for nyligt har ændret dit abonnement kan det være, at fakturaen ser lidt anderledes ud end du er vant til, og at første faktura er lidt højere end normalt.

Du kan altid finde en kopi af fakturaer og kreditnotaer på Min Side, og her kan du også betale udestående fakturaer og finde en oversigt over dit abonnement.

Jeg har opgraderet til en ny pakke. Hvorfor er fakturabeløbet så meget højere end normalt? 

Følgende sker, når du opgraderer til en ny pakke: 

  • Først refunderes du for din tidligere pakke, fra den dag du ændrer pakke og frem til den dag du har betalt til for den gamle pakke
  • Så opkræves du for din nye pakke fra den dag du fik den nye pakke

Du finder alle oplysningerne om refundering af gamel pakke og opkrævning af by pakke på Min Side, hvor du finder en oversigt over dine faktura samt de posteringer som fakturabeløbet dækker over. 

Skal jeg oprette en ny Betalingsservice aftale, hvis jeg havde abonnement hos Canal Digital?
Nej, det er ikke nødvendigt. Hvis du har en Canal Digital Betalingsservice aftale, så fortsætter samme aftale hos Allente.

Jeg er kunde hos Allente og få også en Allente opkrævning, hvorfor betaler jeg fortsat til Canal Digital?
Vi har endnu ikke ændret virksomhedsnummer og juridisk navn endnu. Canal Digital vil derfor indtil videre vfortsat være modtageren af betalingen.

Fuld oversigt på Min Side

Se din faktura