Ændrede priser på Standard og Premium

Fra den 1. januar 2025 justerer vi priserne på vores Standard og Premium pakker. I denne artikel har vi samlet de mest almindelige spørgsmål og svar, så du kan få et overblik over hvordan dette påvirker dit abonnement.

Du kan også trykke her for at få svar på dine spørgsmål vedrørende prisstigningen fra vores chatbot:

Open Chatbot

    
  • Hvordan påvirker prisstigningen mig?

    Har du enten vores Standard- eller Premium-pakke, vil din pris stige med henholdsvis 31,- eller 40,- kr./md. fra d. 1. januar 2025.

    Er du i tvivl om hvilken pakke du har, kan du gå på Min side og se det. Er du allerede logget ind på Min side, kan du trykke her for at få svar fra chatbotten på, hvordan netop du er påvirket af prisstigningen.

    Open Chatbot

  • 
  • Hvornår træder prisændringen i kraft?

    Prisændringen træder i kraft den 1. januar 2025. Det betyder, at den nye pris vil fremgå af den faktura som udskrives i december og dækker abonnementet for januar.

    Hvis du er i binding, vil prisstigningen først træde i kraft, når din binding udløber.

    Kunder med et abonnement i bero vil først opleve den nye pris, når abonnementet genåbnes.

    Kunder, der har betalt forud (f.eks. kvartalsvis, halvårligt eller helårligt), vil først opleve prisstigningen ved næste fakturering.

  • 
  • Hvor meget stiger prisen?

    Standard-pakken stiger med 31,- kr./md. fra 638,- til 669,- kr./md.

    Premium-pakken stiger med 40,- kr./md. fra 799,- til 839,- kr./md.

  • 
  • Hvorfor stiger prisen?

    Prisændringen skyldes øgede rettighedsomkostninger på det indhold, der indgår i Standard- og Premium-pakkerne.

  • 
  • Hvordan bliver jeg informeret om prisændringen?

    Alle kunder modtager en varsling om prisændringen enten via e-mail den 25.-26. november eller via brev i slutningen af november, hvis vi ikke har en e-mailadresse eller e-mailadressen ikke fungerer.

  • 
  • Hvad sker der, hvis jeg har binding?

    Hvis du er i binding, vil prisstigningen først træde i kraft, når din binding udløber.

    Du kan se om du er i binding og hvonår din binding i så fald udløber på Min side.

  • 
  • Hvad hvis mit abonnement er sat i bero eller jeg har betalt forud?

    Kunder med abonnement i bero vil først opleve den nye pris, når abonnementet genåbnes.

    Kunder, der har betalt forud (fx kvartalsvis, halvårligt eller helårligt), vil først opleve prisstigningen på deres næste faktura.

  • 
  • Gælder prisændringen kun for Standard og Premium pakkerne?

    Ja, denne prisændring gælder kun for Standard- og Premium-pakkerne. Andre pakker og tilvalgspakker påvirkes ikke af denne justering.

  • 
  • Kan jeg ændre mit abonnement til en anden pakke?

    Ja, du har selvfølgelig altid mulighed for at skifte til en anden pakke, der passer bedre til dine behov. 

    Du kan ændre din pakke på Min side under TV-pakker.

    image7cc9p.png