Oprettelse
-
-
Hvordan opretter jeg en bruger / et login?
-
"Forespørgsel kan ikke besvares lige nu"
Får du fortalt at din forespørgsel ikke kan besvares lige nu, skyldes det højst sandsynligt at emailen enten allerede er registeret på et andet eller et tidligere abonnement.
Har du en anden email, kan du prøve at oprette dig med denne i stedet.
Alternativt skal du have fat i en medarbejder for at løse problemet.
-
"Mobiltelefonnummer ikke registreret"
Skriver den "Mobiltelefonnummer ikke registreret" er det enten fordi vi har et andet telefonnummer registeret på abonnementet eller (ved nysalg) at bestillingen ikke er gået igennem endnu.
Er du sikker på at du har et aktivt abonnement i vores system og har dit kundenummer, kan du prøve at indtaste kundenummer og fødselsdato og oprette dig på den måde i stedet.
-
Oprettelse på streamingtjenester
Indhold fra SkyShowtime, Nordisk Film+, C More og BBC Nordic+ findes alt sammen udelukkende i Allente-appen.