Viasat og Canal Digital bliver til Allente
Canal Digital og Viasat er blevet lagt sammen og er blevet til ét selskab: Allente. Vi har samlet det bedste fra begge og vil i fremtiden levere endnu mere kvalitetsunderholdning til dig. Vi tror nemlig på, at den gode underholdning er med til at bringe os alle tættere sammen - TV, film og sport nydes allerbedst sammen med familie og venner. Vi håber, du bliver glad for din nye pakke!
Din nye pakke Basic + Sport
Basic + Sport er til dig, der har brug for de bedste lokale kanaler og samtidig er vild med sport! Du får nemlig stadig de gode danske kanaler med nyheder, dokumentarer, debatprogrammer og underholdningsprogrammer. Og så selvfølgelig kanalerne med alt det bedste fra sportens verden, som du også kender fra din nuværende tillægspakke Sport. Men vi har også føjet lidt ekstra godt til din pakke! Du får også adgang til kanalen Paramount Network, der samler alt det bedste fra Paramount; klassikere, film, serier, satire og reality – så der er noget for enhver smag!
FAQ
Herunder kan du finde række spørgsmål og svar omkring de nye pakker. Har du flere spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte kundeservice på chat via siden her eller ved at ringe på tlf. 70 13 27 27
-
-
I har ændret navn til Allente. Hvorfor står der stadig Canal Digital i mail, på hjemmeside og på min regning?
Vi går først i luften med vores nye navn i løbet af foråret 2021. Mere information kommer når vi nærmer os.
-
Hvad får jeg som kunde ud af sammenlægningen?
Nyt og spændende indhold til skarpe priser!
-
Hvorfor ændrer I på pakkerne?
Ved sammenlægningen har vi fået adgang til endnu mere spændende indhold, og har derfor valgt at optimere vores programpakker.
-
Hvor kan jeg se de nye pakker?
De nye pakker er tilgængelige i løbet af april, du kan finde oversigten her.
-
Hvordan aktiverer jeg Viaplay?
Følg vejledning i din mail eller dit brev, så kommer du nemt i gang. Ellers kan du klikke her og følge vejledning (husk at have kundenummer, postnummer og e-mail ved hånden).
-
I skriver intet om HBO, Discovery+ og Cmore – mister jeg dem?
Du vil forsat have adgang til dine tilvalgspakker
-
Mit abonnement er i bero – hvad betyder ændringerne for mig?
Det nye indhold er tilgængeligt når dit abonnemt genaktiveres
-
Jeg har betalt forud – hvad sker der med min regning?
Prisændringer vil først træde i kraft ved din næste regning, der kommer som sædvanligt.
-
Jeg kan ikke finde svar på mine spørgsmål her, hvad gør jeg?
Kontakt kundeservice: brug vores chat via siden her eller ring på 70 13 27 27.