I siger, at I har sendt information ud til jeres kunder, men jeg har ikke modtaget noget?

Vi har sendt e-mails og sms’er til de berørte kunder om dette. Gå gerne ind på Min side for at tjekke, hvilken e-mailadresse og hvilket mobilnummer du har registreret hos os.

Hvis oplysningerne er korrekte, anbefaler vi, at du tjekker din indbakke – det kan være, at din mailboks er fuld, eller at e-mailen er havnet i din spammappe.

Du kan altid læse det seneste nyt på allente.dk/viaplay-info"

Jeg har glemt min adgangskode til Viaplay?

Hvis du har glemt din adgangskode til Viaplay, kan du klikke her for at lave en ny: https://account.viaplay.dk/forgot-password"

Jeg har glemt hvilken e-mailadresse jeg er oprettet med på Viaplay?

Hvis du har glemt, hvilken e-mailadresse du oplyste, da du oprettede din Viaplay-konto, skal du kontakte Viaplays kundeservice og oplyse dit Allente-kundenummer. Brug chatten på denne side: https://help.viaplay.com/da/administrere-kontooplysninger/

Jeg har ikke længere adgang til den e-mailadresse, jeg bruger til min Viaplay-konto?

Hvis du enten har glemt, hvilken e-mailadresse du brugte, da du oprettede din Viaplay-konto, eller hvis e-mailadressen ikke længere er i brug, skal du kontakte Viaplays kundeservice og oplyse dit Allente-kundenummer, så kan de hjælpe dig videre."

Hvilket indhold risikerer at forsvinde?
Hvis vi ikke når til enighed om en ny aftale, inden den nuværende udløber, vil Viaplays tv-kanaler — V film premiere, V film action, V film family, V film hits, V series, V sport golf, V sport ultra HD og V sport live 1-5 — midlertidigt blive fjernet fra vores udbud natten til d. 1. juni.

Vi vil samtidig understrege, at dette ikke påvirker de øvrige Viaplay-tv-kanaler TV3, TV3+, TV3 Puls, TV3 Max, TV3 Sport og See; og heller ikke indholdet i Viaplays streamingtjeneste.

Hvad forhandler I med Viaplay om?
Vores nuværende aftale med Viaplay, som omfatter V sport- og V film-kanalerne, udløber natten til den 1. juni 2025. Vi er i øjeblikket i dialog med Viaplay, men da der er en risiko for, at vi ikke når til enighed, inden aftalen udløber, har vi valgt at informere vores kunder om situationen.
Vi har fuld forståelse for, hvordan dette kan påvirke dig som kunde, og vi arbejder på at kunne fortsætte distributionen af kanalerne. Vi er samtidig overbeviste om, at Viaplay deler vores ønske om at nå til en aftale så hurtigt som muligt.


Hvor stor er chancen for, at I når til en ny aftale, inden den nuværende udløber?
Det kan vi desværre ikke spekulere i, men vores fulde fokus er at nå til en aftale med Viaplay, inden den nuværende aftale udløber.

Hvorfor er I endnu ikke nået til enighed om en ny aftale?
Vi går ikke ind i detaljer om vores igangværende dialog med Viaplay, men vi har en igangværende dialog med Viaplay for at sikre de bedste vilkår for vores kunder.

Hvor længe har dialogen med Viaplay stået på?
Vi går ikke ind i detaljer om vores igangværende dialog med Viaplay. Vores fulde fokus er at nå til en aftale så hurtigt som muligt.


Hvor længe vil indholdet være utilgængeligt?
Vi håber naturligvis slet ikke at indholdet når at blive utilgængeligt. Vores fulde fokus er at nå en aftale så hurtigt som muligt, så du som kunde fortsat har adgang til indholdet.

Mener I ikke, at aftalen med Viaplay er god nok?
Vi går ikke ind i detaljer om vores igangværende dialog med Viaplay, men vi har en igangværende dialog med Viaplay for at sikre de bedste vilkår for vores kunder."

Hvorfor skal jeg som kunde mærke konsekvenserne af, at I ikke kan blive enige?
Vi forsøger altid at få de bedste vilkår for vores kunder og har fuld fokus på at nå til en aftale så hurtigt som muligt.

Hvorfor kan I ikke bare midlertidigt forlænge den nuværende aftale med Viaplay, så I kan fortsætte dialogen uden at det påvirker kunderne?
Vi går ikke ind i detaljer om vores igangværende dialog med Viaplay. Vores fulde fokus er at nå en aftale, inden den nuværende udløber.

Hvorfor informerer I om dette nu/så sent?
Vi har hele tiden håbet på at nå en aftale med Viaplay, men da der nu er en risiko for, at det ikke lykkes inden aftalens udløb, har vi valgt at informere de kunder, der i så fald vil blive berørt.

Vi er fortsat overbeviste om, at Viaplay deler vores ønske om at finde en løsning, så du som kunde ikke skal blive påvirket.

Hvad skal jeg som kunde gøre nu?
Selv hvis vi ikke når til enighed inden aftalens udløb, vil du som kunde fortsat have adgang til indholdet i Viaplay-appen, som er inkluderet i vores tv-pakker. Hvis du endnu ikke har aktiveret din Viaplay-konto, kan det være en god idé at gøre det allerede nu.

Læs mere om, hvordan du aktiverer Viaplay på https://www.allente.dk/aktiver-viaplay

Hvis der sker ændringer, vil vi selvfølgelig informere dig hurtigst muligt.