Opsigelse

    
  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

    Vi anbefaler at du tager kontakt på telefon 45 100 100 (mandag-fredag mellem 9 og 17) for hurtigst mulig behandling og personlig service.

    Du kan også opsige døgnet rundt via vores chatbot (dette forudsætter, at du kender dit login til Min side).

    Tryk her for at starte chatbotten eller Åbn chatbotten nederst til venstre og skriv "opsigelse".

    Opsigelser kan også sendes på brev til:

    Allente

    Strandlodsvej 30.1
    2300 København S

  • 
  • Hvornår kan abonnementet opsiges?

    Det normale opsigelsesvarsel er løbende måned plus 30 dage.

    Er du i binding, kan abonnementet selvfølgelig tidligst opsiges til udgangen af bindingsperioden.

  • 
  • Opsigelse i binding

    Er du i binding, kan abonnementet selvfølgelig tidligst opsiges til udgangen af bindingsperioden.

    Har du mere end 3 måneder tilbage af din bindingsperiode, skal du ringe til os på 45 100 100 (mandag til fredag mellem 9 og 17) for at opsige abonnementet.

  • 
  • Fortrydelse

    Ved bestilling af et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag hvor aftalen blev indgået.

    Fortrydelsesretten bortfalder, når du har logget på tjenesten og påbegyndt én stream.

  • 
  • Opsigelse, når abonnementet er i bero

    Opsiges abonnementet midt i en beroperiode, vil det blive åbnet fra bero og således opkrævet i opsigelsesperioden (løbende måned plus 30 dage).

    Det er ikke muligt at komme udenom betaling af opsigelsesperioden ved at være i bero.

  • 
  • Opsigelse ifm. dødsfald

    Det er selvfølgelig aldrig et sjovt opkald at få eller skulle foretage, men vi ser meget gerne at du kontakter os på 45 100 100 (mandag-fredag mellem 9 og 17) med dette.

  • 
  • Hvad sker der hvis jeg har betalt forud?

    Har du betalt forud (udover en eventuel opsigelsesdato), vil beløbet selvfølgelig blive krediteret og tilbagebetalt.

  • 
  • Afbetaling af udstyr

    Hvis du opsiger midt i en afbetaling af noget udstyr, vil der komme en slutopkrævning på afbetalingens resterende beløb i forbindelse med opsigelsen.

  • 
  • Returnering af udstyr ifm. opsigelse

    TV-boks: 

    Som udgangspunkt har du købt din tv-boks og den er derfor din ejendom. Du kan sælge den, give den videre eller aflevere den på genbrugspladsen.

    Andet udstyr: 

    Vi skal ikke have hverken fjernbetjeningen, parabolen, kortet eller andet retur...

  • 
  • Tilbagebetaling efter opsigelse

    Har du betalt forud (udover en eventuel opsigelsesdato), vil beløbet selvfølgelig blive krediteret og tilbagebetalt.

  • 
  • Har opsagt mit abonnement, men modtager stadig faktura(er)?

    Vær opmærksom på følgende i forhold til fakturering i forbindelse med opsigelse:

    • Opsigelsesperiode: Opsigelse kan tidligst ske med løbende måned + 1 måneds varsel. Opsiger du i april, vil du altså også få en regning for maj før abonnementet lukker.

    • Afbetaling på udstyr: Afbetaler du på udstyr, vil der på den sidste faktura komme en slutafregning på det resterende beløb af afbetalingen.

    Har du opsagt abonnementet, men bliver ved med at modtage fakturaer du over den aftalte opsigelsesdato, er der selvfølgelig sket en fejl.

    Du kan med fordel tjekke på Min side under Mit abonnement om din opsigelse er blevet registreret korrekt ved at der står en opsigelsesdato. Er dette ikke tilfældet skal du have fat i kundeservice.

    Tryk her for at starte en chat omkring dette.