Bestilling

    
  • Hvordan bestiller jeg et abonnement?

    De bestiller nemmest et abonnement ved at starte på forsiden af allente.dk.

    Scroll ned for at læse om vores forskellige pakker og produkter og tryk Bestil, når du har fundet ud af, hvad du kunne tænke dig.

    Du kan også ringe til vores salgsafdeling på 45 100 100 for hjælp til din bestilling.

  • 
  • Jeg har bestilt et abonnement, men ikke hørt fra jer

    Er alt gået som det skal, får du en bekræftelsesemail indenfor 5 minutter af din bestilling, så du kan komme igang.

    Er dette ikke tilfældet kan du trykke her for at chatte med os eller ringe til os på 45 100 100 for yderligere hjælp med bestillingen.

  • 
  • Hvor hurtigt kan jeg komme i gang med abonnementet?

    Er alt gået som det skal, får du en bekræftelsesemail indenfor 5 minutter af din bestilling, så du kan komme igang.

    Er dette ikke tilfældet kan du trykke her for at chatte med os eller ringe til os på 45 100 100 for yderligere hjælp med bestillingen.

  • 
  • Hvordan kommer jeg igang med abonnementet?

    Er alt gået som det skal, får du en bekræftelsesemail indenfor 5 minutter af din bestilling, så du kan komme igang.

    Følg oprettelsesvejledningen i emailen eller tryk her for at læse om Oprettelse.

  • 
  • Sælger Allente internet?

    Allente leverer / sælger desværre ikke fibernet eller andre former for internet, men har du internet / fibernet fra en anden udbyder, kan du sagtens bruge vores streaming-pakker den vej igennem.

    Er du / bliver du internetkunde hos Fastspeed, EWII eller Bolignet-Aarhus, kan du også spare 20% på vores streaming-pakker.

    Tryk her for at læse mere om vores partnerrabatter:

    Partnerrabat

  • 
  • Tilbyder Allente en gratis prøveperiode?

    Allente tilbyder på nuværende tidspunkt ikke gratis prøveperioder på vores produkter og tjenester.

  • 
  • Kredittjek

    Ved køb af et nyt abonnement foretager Allente et kredittjek på den nye kunde.

    Kredittjekket foretages på baggrund af CPR-nummer og/eller navn og adresse.

    Årsagen til dette er, at vi ønsker at forhindre svindel og samtidig sikre, at vi identificerer den korrekte kunde.

    "Hvis Allente på baggrund af kreditvurderingen konkluderer, at der er nærliggende risiko for, at kunden fremover ikke vil betale rettidigt, har Allente ret til afvise kundens forespørgsel på en abonnementsaftale."

  • 
  • Fortrydelse

    Ved bestilling af et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag hvor aftalen blev indgået.

    Fortrydelsesretten bortfalder, når du har logget på tjenesten og påbegyndt én stream.