Hvad søger du hjælp til?

Få hjælp med det samme

Albot hjælper dig døgnet rundt Stil dit spørgsmål – få svar med det samme

Albot kan svare på langt de fleste spørgsmål – hurtigt, nemt og helt uden ventetid. Og den er klar til at hjælpe dig hele døgnet. Tryk på 'Chat med os' nederst til højre på siden for at starte chatten.

Ofte stillede spørgsmål

  • Du kan op- eller nedgradere din pakke, tilføje eller fjerne tilvalgspakker eller ændre dine tjenester på Min side.

    imagenk93.png

    Der er ingen gebyrer forbundet med at ændre sit abonnement.

    Er du i tvivl om hvordan du gør noget på Min side, kan du trykke her for at læse hvordan.

  • Har du glemt dit kodeord, kan du trykke her for at nulstille det:

    Nulstil kodeord

    Har du glemt dit brugernavn eller mistet adgang til den email som er registreret, skal du oprette et nyt login her:

    Opret login

  • Du kan ændre din personoplysninger på Min side under Profil.

    imagenk93.png

    Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret oplysningerne og tryk Send.

  • Ønsker du at betale en regning lige nu, kan du finde og downloade den ubetalte faktura på Min side under Faktura, så du kan betale den via netbank.

    Betaler du via netbank, bliver din betaling automatisk registreret på dit abonnement om morgenen den næste bankdag.

    Ønske du at ændre din faste betalingsmetode, kan du tryk her for at læse mere om de forskellige betalingsmetoder vi tilbyder:

    Betalingsmetoder

  • Hvis du har fået en regning som er højere end forventet, skyldes det typisk enten at regningen dækker mere end 1 måned, at du har haft et tilbud som er udløbet eller at du betaler for en eller flere købte tilvalgspakker.

    Du kan finde og downloade både betalte og ubetalte fakturaer på Min side under Faktura og se hvad og hvilke perioder regningerne dækker over.

  • Du kan bestille en Allente 1-boks på Min side under TV-bokse og udstyr.

    Allente 1-boksen koster 1416,- kr., men kan også købes på afbetaling til 59,- kr./mnd. Ønsker du at købe boksen på afbetaling, skal du kontakte kundeservice.

  • Du kan finde installationsvejledningen til Allente 1-boksen her:

    Allente 1

  • Du kan bestille en ny fjernbetjening gennem chatbotten nederst til højre på siden.

    Tryk her for at starte en chat omkring dette

  • Fejlkode AP01 betyder at du har for mange streams igang i appen på samme tid. 

    Fejlkode AP02 betyder at du har for mange enheder i brug i appen på samme tid eller indenfor en periode på 30 dage.

    Tryk her for at læse med om og få hjælp med enhedsbegrænsninger:

    Enhedsbegrænsning

  • Åbn chatbotten nederst til højre på siden, beskriv den fejl du oplever og følg fejlsøgningen med robotten. Kan den ikke lokalisere eller løse fejlen for dig, vil du blive henvist til en medarbejder for yderligere hjælp.