Film og serier

Sådan får du vist film og serier

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen
  2. Vælg Film og serier
  3. Gå op eller ned i menuen til venstre for at se forskellige typer film og serier
  4. Gå til højre og ned for at se forskellige anbefalinger og genrer
  5. Tryk på OK på den film eller serie, du vil se
Film og serier hovedmenu

Film og serier

Se HBO Nordic og C More Film og serier

Hvis du abonnerer på HBO Nordic eller C More, så er de en del af dit Allente-abonnement. Du finder mere information om HBO Nordic i eget kapitel i denne brugervejledning. Du finder indholdet på 2 måder: 1. Under Samlinger:

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen
  2. Vælg Film og serier i TV-menuen
  3. Gå til Samlinger i venstremenuen på skærmen
  4. Gå til HBO Nordic, C More eller andre
  5. Her finder du alt indhold pr. leverandør, samlet

2. På forsiden (hovedmenu) og under Film og serier

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen.
  2. På forsiden får du lister med anbefalinger for film og serier - her er leverandørene blandet.
  3. Eller vælg Film og serier fra hovedmenuen på forsiden. Der finder du lister med film og serier, nogle er blandet efter genre, andre lister er f.eks. «Serier andre ser nu», «Nye serier fra HBO Nordic», «Populære serier fra C More» osv.
  4. God fornøjelse.
Fortsett å se

Se Netflix

Du finder Netflix-appen under Apps og spil. Netflix er ikke en del af dit abonnement hos os. Log ind med dit Netflix-brugernavn og adgangskode. Har du ikke allerede et Netflix-abonnement, kan du oprette et abonnement via OnePlace TV-boksen.

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen
  2. Vælg Apps og spil i hovedmenuen
  3. Åbn Netflix-appen
  4. Log ind med dit Netflix-brugernavn og adgangskode eller opret et nyt abonnement
  5. Se hvad du vil på Netflix

Sådan lejer du en film

Den film, du lejer, bliver tilgængelig for dig i 48 timer og kan ses så mange gange, du ønsker, i den periode. Lejesummen tilføjes på din næste faktura.

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen
  2. Vælg Film og serier
  3. Vælg den film, du vil leje
  4. Vælg Lej
  5. Indtast din personlige PIN-kode, hvis du har valgt en. Eller brug standard-PIN-koden, som er 1234
Lej film

Tilgængelig i 48 timer.

TIPS: Sådan får du flere oplysninger om den film, du lejer

Flere oplysninger viser resterende lejetid. Her kan du også se trailer og resume for filmen eller serien. Mens du ser en film/serie:

  1. Tryk på OK
  2. Tryk op en gang på hjulet for Flere oplysninger, og tryk på OK
More info om film og serier

Film og serier, der er tilgængelige for dig

Hvis filmen/serien er inkluderet i dit abonnement, kan du se filmen/serien med det samme. Hvilke film og serier, der er tilgængelige for dig, afhænger af, hvilken kanalpakke du abonnerer på. Udover de film og serier, der er inkluderet i din kanalpakke, tilbyder vi film og serier, du kan leje. Hvis indhold vises som låst, kan det betyde to ting: 1: Filmen/serien er ikke tilgængelig for dig med den kanalpakke, du abonnerer på i dag. Du kan opgraderer din TV-pakke for at få adgang. Dette kan gøres via Min side. 2: Filmen tilbydes kun til leje (i en 48-timers periode)

 Film og serier tilgængelig for dig

Hvordan ser jeg lejefilm på Apple-produkter?

Vil du se lejefilm på din iPhone, iPad eller Apple-TV, skal du først leje filmen på en anden enhed. Det er desværre ikke muligt at leje film via Apple-produkter.

Sådan gør du for at se lejefilm på Apple-produkter:

  1. Lej filmen på OnePlace eller via vores hjemmeside
  2. Åbn Allente-appen
  3. Find filmen, du lejede
  4. Start filmen og nyd underholdningen

Når du har lejet filmen, er den tilgængelig i 48 timer, så du har god tid til at se filmen, når og hvor du vil.

Anbefalede film og serier

Vores anbefalinger Allentes team giver dig anbefalinger baseret på film, der er tilgængelige i din kanalpakke, og film, du kan leje. Personlige anbefalinger Personlige anbefalinger er baseret på, hvad du har valgt at se tidligere. Du bliver bedt om at sige ja til personlige anbefalinger under førstegangsinstallationen af OnePlace. Du kan når som helst ændre dette under Indstillinger, og slå personlige anbefalinger til/fra.

Dine anbefalinger

Slå personlige anbefalinger til og fra under Indstillinger.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor finder jeg alt indhold, som er inkluderet i mit abonnement, for eksempel serier?

Du kan se alt det indhold, som ikke er markeret med et låseikon eller en indkøbskurv.

Indhold med et låseikon er ikke inkluderet i dit abonnement. Indhold med en indkøbskurv vil kun være tilgængeligt, hvis du lejer det.

Kan jeg se leje film på mine Apple-enheder?

Ja, hvis du vil se lejet indhold på din iPhone, iPad eller på dit Apple-TV skal du først leje indholdet på en anden enhed. Det er desværre ikke muligt at leje indhold via iPhone, iPad eller på dit Apple-TV. Følg proceduren beskrevet i guiden ovenfor.

Hvad er den fire-cifrede PIN-kode?

PIN-koden er altid 1234, med mindre du selv har lavet den om. Du kan ændre PIN-koder under Indstillinger.

Du finder Indstillinger her:

  1. Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen
  2. Vælg Indstillinger øverst til højre på TV-skærmen i hovedmenuen
  3. Naviger ned med hjulet til Allente indstillinger
  4. Vælg lyd og undertekster for at ændre sprog, undertekster mm.

Hvordan betaler jeg for leje af film?

Du betaler lejen på din næste faktura fra os. Filmen bliver tilgængelig i 48 timer, og du kan se den så mange gange, du vil, i den periode.

Hvad er den firecifrede PIN-kode?

PIN-koden er altid 1234, med mindre du har ændret den selv. Du kan ændre PIN-koder under Indstillinger. Sådan finder du Indstillinger: Tryk på den blå knap på fjernbetjeningen, og gå nederst på siden ved hjælp af hjulet.

Kan jeg leje film på telefon eller tablet?

Ja, du kan leje film på tablet, Android-telefon og på din PC.