Jeg har problemer med streamingtjenesten

Oplever du problemer med streamingtjenesten, så tjek først, om der er problemer med din internetforbindelse, da det kræver en stabil internetforbindelse at streame.

Jeg kan ikke finde det program, jeg havde planlagt at se

Nogle gange udløber rettighederne til at vise indhold. Normalt viser vi i programbeskrivelsen, hvor længe indholdet vil være tilgængeligt.

Jeg har dårlig billedopløsning på skærmen

Dårlig billedopløsning kan skyldes, at din internetforbindelse er for langsom. Vi anbefaler en internetforbindelse over 5Mbit/s for at du kan se TV i HD-kvalitet.

Der er problemer med lyden på mine mobile enheder

Hvis der ikke er lyd på programmerne, skyldes det ofte, at mute-knappen på din iPad eller iPhone er slået til.

Ikke alle kanaler fra TV-pakken kan streames

Vi har desværre ikke rettigheder til at vise alle TV-kanaler på mobile enheder og computer, men vi arbejder hele tiden på at få flere TV-kanaler gjort tilgængelige.