Har vi fået justeret din parabol endnu?

Hvis ikke, og er du tidligere Viasat-kunde, så læs mere her

Viasat og Canal Digital har slået sig sammen til én virksomhed, Allente. Den 1. dec. 2021 begynder vi at sende TV-signaler fra den samme satellit. Derfor har vi behov for at komme hjem til dig for at justere din parabol, så den peger i den rigtige retning. Paraboljusteringen er naturligvis helt uden beregning for dig. Får vi ikke justeret din parabol, kommer du til at miste dit TV-signal fra d. 1. dec. 2021.


Vores montør kontakter dig via telefon

Vær opmærksom på at vores montør ringer fra et dansk mobil- eller fastnetnummer, som du ikke kender i forvejen. For at kunne planlægge din paraboljustering til efteråret, er vi nødt til at komme i kontakt med dig inden d. 30. aug. 2021. Har du mistanke om, at vi har det forkerte telefonnummer på dig? I så fald skal du logge på Min side og ændre nummeret der, eller kontakt os via chatten, på mail kundeservice@allente.dk eller på telefon 45 100 100.

allente.dk/paraboljustering kan du læse mere om, hvad der sker under besøget.